Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon -

Julle in the house♥

Ni fattar att det är Julia♥ Och, ja... Idag har jag vart iskolan och vi hade basketturnering, jag och feffe kom i samma lag och vi vann! ♥ (Säg gärna grattis på kommentarerna♥) Och ja, sen har det väll vart normalt förutom att vi fick rösta på vilken egen religion och jag blev framröstad tillsammans med Amanda och Shega!! Så ja, nu så sitter jag här och bloggar och bara softar♥  Nu, gammal bild! 







   
//Julia!♥    




              
                                                                                                                                                 


Skickat av: Hemligt

Vad bra!!!! Jag bara älskar er blogg, fett snygg!!!!

2011-12-15 @ 21:15:13
Skickat av: SysterYster

Jag tycker också den är FFEEEETTTTTT snygg!!!!!!!!!!!!!

2011-12-15 @ 21:28:23
Skickat av: Sanna

Eran blogg är så jäkla snygg att jag nästan faller av stolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-15 @ 21:29:13



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara vi ser)

Hemsida/Blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0
bildernereibloggen