Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon -

Hey! (Julle här!)

Hey! Jag har inte bloggat sen igår morse, men här kommer en bild på ett träd som en bäver hade bitit på och på mig såklart! :

Trädet var typ 20 meter långt !! :P Det var gårdagen det, idag efter skolan så har jag bara pluggat på till SO provet som jag har på torsdag. Kan allting nu så jag ska bara plugga lite imorgon också för på onsdag kan jag inte för då ska jag dansa! :) Jaa, det var väll det ända jag har gjort idag! ;) Aja, hejsvejs. Och hörrni! Glöm inte bort att kommentera! Har inte fått många kommentarer alls! :( (Snälla! Bara ett typ per dag skulle göra oss glada! :D ) Ses, puss och hej leverpastej!

Skickat av: elin

oj! jag trodde det låg ner men den står upp!!!!!!!!:O

2011-11-08 @ 07:45:40
Bloggadress: http://pyretelin.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara vi ser)

Hemsida/Blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0
bildernereibloggen