Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon -

Julle här!

Julle här som sagt! Ja, idag har jag vart hemma hos Felicia och vi hade jätteroligt! Vi fick äta prinsesstårta och det var jätte gottigt hihu...<3 Sen så kollade vi på datorn och sånt. Ikäll ska jag se Idol och jag hejar på André, han har lunginflammation! :( :thumbdown: Och ja imorgon är det lördag och snart är detta underbara höstlov slut! :| Aja hejsvejs, dom andra två bloggar kanske, jag vet inte men puss på er! Men kom ihåg frågestunden och att fråga oss en massa grejer! Och nu kommer en rolig bild! hahah



 Hihu! :D

Skickat av: Lina

Hej! Vilken fin blogg ni har gjort. Jättefina bilder och snygg header. Kramar Lina.

2011-11-04 @ 21:01:05



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara vi ser)

Hemsida/Blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0
bildernereibloggen