Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon -

Tenixen <3 Felicia här

Tjenixen <3 Felicia här... i dag ska jag vara med nea och i dag är det ju fars dag <3 och jag och min lilla syster gan pappa jätte fin choklad äkta bälgisk choklad ( stavning) och två täkningar som jagoch frida gjorde hihihihihi men anars gör jag inget <3 :) hoppas julia bloggar snart för nu har jag och alle bloggat :love: men hoppas in får en forsat trevig dag men nej nu glömde jag en gröj i går var jag på stan med mamma och jag köpte ett par uggs och ben värmare och 5 par strömpor med renar och litte andra gräjer på <3 men nu ska jag gå hej då kanske bloggar mer i morgon <3 hoppas det eller mer i dag <3 :) ses hahah vilken ful bild :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara vi ser)

Hemsida/Blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0
bildernereibloggen